המשטרה מתכוננת לפורים בבירה: "ערוכים בכוחות גדולים"

בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה מתכוננת לפורים בבירה: "ערוכים בכוחות גדולים"

נערכים לפורים בבירה: "מחוז ירושלים יתוגבר בכוחות משטרה נוספים למניעת ארועי פח"ע ושמירה על הסדר"

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פורים בירושלים: משטרת ירושלים השלימה את היערכותה לקראת יום הפורים בעיר, שיחול מיום שלישי בערב ועד למוצאי פורים יום רביעי בשעות הערב המאוחרות.

נצ"מ שלומי טובול מת"ח לב הבירה אומר ל'קול חי': "הפורים של י-ם שונה מפורים בכל הארץ. בכל הארץ כל אחד חוגג בעירו נוסע לערים אחרות, בשונה בי-ם שכל הארץ מתנקזת לעיר י-ם. אנו ערוכים בכוחות גדולים לימי הפורים. בתקופה בטחונית רגישה מאד. העיר ירושלים מתוגברת ותתוגבר בכוחות משטרה ומג"ב נוספים, כדי לתת תחושת בטחון לתושבי העיר והבאים בשעריה.

"כוחות גלויים וסמויים יתפרסו במקומות שונים בעיר לפי ההיערכות והערכות מצב שבצענו כשעל ההיערכות יפקד ממ"ז ירושלים ניצב דורון תורג'מן יחד עם סגל הפיקוד של המחוז. מכיון שגם מזג האויר הצפוי ביום פורים יהיה נוח , אנו צופים כי תהיה תנועה רבה של חוגגים לי-ם הן בשלישי בלילה ליל פורים והן במהלך יום רביעי. אגף התנועה של מחוז י-ם נערך אף הוא לכך.

"חשוב להבהיר לציבור כי עדיפות בצירי התנועה תינתן לתח"צ. באם יהיו עומסים בכניסה לעיר , התנועה תוסט לכביש 9 -מנהרת הארזים. גם בצירי התנועה בתוך העיר ציר בר אילן יהווה כביש נסיעה מועדף לאוטובוסים. במוצאי יום הפורים (רביעי בלילה) אנו צופים לעומסי תנועה ליוצאים מי-ם חזרה לביתם. גם כאן צפי לתנועת אוטובוסים רבה לכל הערים, שוטרי אגף התנועה יכוונו ויזרימו את התנועה וגם כאן עדיפות תינתן לתח"צ. אנו מבקשים מאד להישמע להוראות השוטרים, לא לנהוג בפראות. יש לזכור כי בפורים ישנה תנועה מרובה של הולכי רגל על הכבישים, חלקם אף שתויים מה שדורש זהירות רבה בנהיגה. המשטרה תפעל ביד קשה כנגד אותם נהגים המסכנים את משתמשי הדרך.

בנושא הנפצים אומר נצ"מ טובול: "בתקופה האחרונה עשינו פעילות גדולה וממוקדת כנגד מכירת נפצים וצעצועים מסוכנים. תפסנו הרבה מאד כוורות זיקוקים ודברים נוספים המהווים סכנה לשלום הציבור וזורעים פחד מיותר. אני קורא להורים להסביר לילדים את הסכנות בנפצים ודומיהם ובפרט בעיר ירושלים, הרגישה מאד מבחינה בטחונית שכל פיצוץ בעיר מקפיץ את כולנו. אנו נהיה שם בכל מקום , לכל קריאה נגיב , אך יש להתחשב במצב ולהימנע מנפצים. לא יהיו פשרות בפגיעה ברכוש וונדליזם וננהג באפס סובלנות כנגד כל מי שינסה להפר את שמחת הפורים בעיר".

סנ"צ שלומי טובול מבקש באמצעות 'קול חי' לאחל לכל בית ישראל ולחוגגים בירושלים את הפורים , ברכת חג פורים שמח ושקט, "אנו קוראים לציבור להגיע לירושלים ולחגוג את חג הפורים ומוסיף לא להסס להזעיק את המשטרה על כל חפץ או אדם חשוד".



0 תגובות